Sunday, January 4, 2015

Новогодишно обръщение по случай авторското право на материали в блога

  
 Уважаеми читатели и посетители на блога, да ви е честита 2015 година! Пожелавам ви тя да бъде щедра към вас, като ви носи много здраве, щастие и късмет. Благодаря ви, че се отбивате тук, за да ви подаря по дума-две или пък да ми оставите усмивка, критика или съвет. Преди пет години започнах блога като го посветих на приятелите си, които са разпръснати по целия свят. Идеята да споделям всичко, което ме вълнува с всички наведнъж, вместо да разказвам на всеки по отделно, ми даде още по-силен тласък да съм по-редовна в писането. Книги, фотография, пътешествия, интересни хора, събития и обичаи са част от нещата, които са способни силно да ме развълнуват, затова и съдържанието на блога се върти около тези сфери от живота. Най-честите коментари, които получавам от вас са положителните отзиви за композираните снимки на книги, които добавям към публикациите. Искам да ви кажа, че това не само ме радва, направо ме ласкае! Всички сте усещали и изживявали неповторимото влияние, което книгите оставят след себе си - натъжават, развеселяват, вдъхновяват. Именно последното е и причината фотографиите ми да ви допадат, защото чрез тях се опитвам да пресъздам как се е променил светът ми след съответната книга. Те са създадени да кореспондират на вътрешният ми усет за роман или автор. Това е процес, който ангажира интелектуални ресурси, време и средства, но въпреки всичко ми е важен и изключително приятен. Вече два пъти случайно откривам мои аранжирани фотографии на книги да се позлват в други блогове, без авторите да са се свързали с мен за разрешение. Неприятно е, не го правте, моля ви! Тези снимки принадлежат само на моите мисли и тяхното място е единствено тук. Не ги продавам, нито разрешавам да се ползват, те са част от личното ми преживяване с литературата. Нека не опорочаваме любовта си към книгите. 
Благодаря за разбирането!

1 comment:

  1. Здравей, Антония! Радвам се, че си ми оставила коментар, за да мога да намеря и твоя блог! :))) Супер много ми харесва колко много четеш и съм убедена, че ще намеря страхоооотни книги за списъка си. Пожелавам ти много хубави книги и невероятни приключения през 2015 :) Поздрави от зимна София, Лила

    ReplyDelete