Tuesday, September 10, 2013

Out Of Print Clothing


  Преди два дни отскочих до отсрещната книжарница да си потърся удобен и добре пишещ химикал за предстоящата учебна година. Уви, селекцията на химикали бе оскъдна. Наистина учудващо за огромна книжарница на три етажа, най-голямата верига книжарници в Канада. 
За сметка на това попаднах на тази фланелка, която бе на разпродажба за символичните CAD $6.25! Горе-долу на цената на 5 по-свестни химикала. Веднага я купих, въпреки че нямаше моят размер, нито пък съм чела романа на Фицджералд, но ми стана мило, че някой се е сетил да щампова фланелки със стари корици на книги. 
Качеството на снимката не е много добро, но етикетът имитира картон на библиотека, на който има дати и имена на читателите, а от другата страна има кратка история на фирмата Out Of Print Clothing, които обикалят антикварни книжарници или библиотечни разпродажби и избират стари издания на книги, чиито корици са по-артистични, ретро или просто забавни. Освен това, когато премахнете етикета не е нужно да го хвърляте на боклука, защото той е идеалният размер книгоразделител. Идеята ми се стори страхотна, маретията и кройката са много добри, а за всяка продадена фланелка, компанията дарява по една книга на неправителствената организация "Книги за Африка".
Покрай еуфорията от продуктите на Out Of Print Clothing съвсем забравих, че бях тръгнала за химикал. И такъв намерих, но не в книжарницата на три етажа, а в еднин магазин за канцеларски материали.
Обичайте книгите!



3 comments:

  1. Тони, сега попаднах на твоя блог и много ми харесва, определено ще си взема някои от книгите, за които си писала и ще те следя :).
    Искам да ти пожелая успех и вдъхновение през новата учебна година и да си носиш фланелката (която е супер) винаги със здраве и настроение!
    Поздрави от София :)

    ReplyDelete
  2. Невена!!! Благодаря ти за хубавите думи! Радвам се, че си открила нещо интересно тук! Дано се видим пак някой ден в близко бъдеще!!!

    ReplyDelete
  3. Хаха :) Невероятно изненадана съм и аз :) Страхотен блог !!! Маниашка фланелка ;)
    Поздрави от Житница :)

    ReplyDelete