Saturday, February 26, 2011

Спутник, Mоя Любов/Sputnik Sweetheart



















Ако ви предстои ваканция и освен приятелската компания ви се прииска да посегнете към нещо по-интимно, но не толкова натоварващо със сложността си четиво, доверете се на Харуки Мураками и книгата му "Спутник, моя любов".
Грабна ме веднага щом я започнах. Дали защото съвременната японска култура е прекалено далече от мен или просто поради нестихващият ми интерес към азиатските народи, Мураками се намърда удобно в съзнанието ми и не ми позволяваше да оставя книгата. Авторът чертае паралел между две невъзможни любови срещайки съдбите на три самотни души, търсещи се и разминаващи се във времето и пространството, обитаващи измерението на самотата. Има нещо много мило и нежно в това романче.
Тъй като книжката е кратка няма какво повече да ви кажа, освен да ви приканя да я прочетете. :)


1 comment:

  1. "Мураками се намърда удобно в съзнанието ми и не ми позволяваше да оставя книгата" - свидетел съм! :*

    ReplyDelete